Ciao Italia...

2010.06.29. 11:19

 

És akkor itt be is fejeztem a világbajnoksághoz kapcsolódó mindennemű írást.

paraguay 5

slovacchia 4

nuova zelanda 3

italia 2

A bejegyzés trackback címe:

https://olaszdesign.blog.hu/api/trackback/id/tr172118161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sün77 2010.07.01. 00:45:06

Ha én lennék az átlag, akkor a sportcsatornák, sportújságok már régen csődbe mentek volna és az olimpiák és a vb-k is elmaradtak volna az érdeklődés hiányában. Én személyesen irtózok a profi élsporttól. A focisták adás-vétele a rabszolga kereskedelemre emlékeztet, főleg, ha afrikai az üzlet tárgya.
Sport lezárva.

Ma volt egy köröm az olasz ipari design útvesztőjében. Magneti Marelli gyártmányú olasz generátort kerestem a bontókban feleségem 11 éves francia autójába. Telefonon felvilágosítottak már előre, hogy vigyem magammal az eredetit, mert a kocsi típusa, évjárata, egyéb adatai kevesek a termék beazonosításához. Vittem, találtam, megvettem.
Szép dolog az alkotói szabadság, de ilyenkor jobban szeretem az egzakt dolgokat.

Kedves többi olvasó!

Hol vagytok? Nem ér csak fű alatt gyűjteni az információt, kell az alkotónak a visszacsatolás, kritika, dicséret.
Lassan fizetett szurkolónak tűnök én is, de biztosíthatlak benneteket, hogy nem. Csabával is 5 éve találkoztam utoljára. Szerintem.

Sün

Sün77 2010.07.25. 12:13:59

Szia Csabi!

Szeretett Olasz csapatod kiesése oly mérvű törést okozott benned, hogy fel is adtál az írással?
Rég jártam itt, bár látom, nem maradtam le semmiről sem.
Közben én sokgyermekes lettem. Megszülettek az ikreink: Norbi, Gergő, Balázs. Velük hat főre bővült a család.
Jó munkát!
Sün
süti beállítások módosítása